Titulní strana Členové týmu Naše výpravy Připravujeme Fotogalerie Doporučujeme Stanovy Aktuálně

 Hlavní stránka - Výpravy - Žďárské vrchy 2011

logo
 
 
CR
 
CR2009
 
foto
 
 
CK2010
 
Česká Kanada 2010
 
fotogalerie
 
 
ZV2011
 
LadaaHonza
 
 
 
Maloja2011
 
Maloja2011
 
Fotogalerie
 
 
 
 
 
 
 
 

Sponzoři týmu

http://www.gm-okna.cz/
Plastová okna, dveře, garážová vrata Náměšť nad Oslavou

http://www.ohnostroje-efekty.cz/
Ohňostroje a speciální efekty

 

www.gambrinus.cz www.weblight.cz
Cyklistika Krnov 

weblight

 

Putování Žďárskými vrchy – výprava roku 2011

Letošní výprava FOFO bike teamu se uskutečnila v termínu od 11. do 15. července nedaleko Žďáru nad Sázavou v malebné vísce Křižánky. Ubytování nám dlouho dopředu obětavě zajistil, tak jako každý rok, náš vedoucí výpravy na statku Bukáček. Tento statek se nachází nedaleko Kyšperského rybníka, takže byla možnost se sem tam i vykoupat. Prostředí krásné, klidné mimo obec. Společnost nám dělali dva pštrosi, pět kačenek a kozy. Zájezdu se zúčastnilo celkem 22  cyklistů s tím, že mezi nás vstoupili jako noví členové Pepa a Honza, ale stále o tom nevíme….!?!

 

Den první, pondělí -  11. července 2011 – najeto 62 km

V pondělí jako obvykle se team sešel na shromaždišti v Třebíči, kde se sešla podstatná část výpravy. Silnější, natěšení jedinci, vyrazili už v sobotu jako předvoj a další část pelotonu vyrazila po ose na kolech z Třebíče. Někteří na shromaždiště ani nejeli a jeli přímo do Křižánek. Z výše uvedeného je poznat, že příjezd vypadal chaoticky, ale všechno mělo pevný řád a pravidla. Nás pět co jsme vyrazili přes Herálec, rybník Řeka, kde se říká U moře, dál přes Račín na vagón do Salón Expresu v Polničce. No a právě tady se celý peloton sešel. Po dokonalém osvěžení, přivítání a odpočinutí jsme už všichni společně vyrazili po naplánované trase. Sykovec, Kadov a závěr na tiskovku v Milovech. Najetá vzdálenost naší skupiny dle počtů GPS byla 62 km. Nutno podotknout, že jsme byli nazváni Týmem „B“. Určitě náš tým najel více než tým „A“, což byl symbol pouze rozlišovací, jak bylo řečeno…. Ale proč zrovna my byli Béčko?!?

 

Michal a KamilBahno

Den druhý, úterý 12. července 2011 – najeto 54 km

V úterý naše trasa vedla přes Devět skal,  k nedalekému místu havárie kolegy našich kolegů, bývalých stíhacích letců. Tato tragická událost se zde odehrála v listopadu 1986 na stroji MIG 23. Dále pak přes Cigháj, Kadov a opět Milový.  Trasa z kraje poměrně suchá ale zvládli jsme 54 km.

Den třetí, středa 13. července 2011 – najeto 71 km

Ve středu byla v plánu trasa do nám již známého Račína. Takže přes Fryšavu, vagón Expres v Polničce do Račína a zpět přes rybník Řeka a Herálec. Ač to vypadá jednoduše najeto bylo nejvíc a sice 71 km. Večer nás čekalo milé překvapení našich padesátníků, kdy bylo připraveno grilování v podobě výborných steaků, které nám ugriloval gurmán Michal.

 

Rogalo

Den čtvrtý, čtvrtek 14. července 2011 – najeto 36 km

Ve čtvrtek ráno nás část výpravy opustila. Ráno nás stejně čekalo vyčkávání, až se přežene mrak, ze kterého docela vydatně zapršelo. Vyjet se nám podařilo až kolem poledne a trasa byla operativně upravena již jen po nám známých lokalitách. Takže Fryšava, Kadov, Milovy. Nenajelo se moc ale na tak pozdní výjezd 36 km bylo až dost.

 

Den pátý, pátek 15. července 2011

Na pátek padalo dost návrhů, že ještě někam vyjedem ale po výměně třetí duše do kola Kamila, bylo rozhodnuto, že se nikam nejede neb všechny byly píchlé. Takže nic. Celkových 223 kilometrů docela stačilo.

 

 

Letošní ročník by se dal nazvat ročníkem defektů. Sice se lepila pouze dvě kola ale stálo to za to. Lepit jako Kamil za jeden den 12 x ( slovy „ dvanáctkrát“ ) byl výkon více než obdivuhodný. Komentovat Honzíkovo kolo je zbytečné. Na jeho opravách se první tři dny podíleli skoro všichni jen on sám ne. Snad proto dostal od vedoucího výpravy důtku s výstrahou a na další ročník si musí pořídit kolo nové. Jeho cesta po ose tam i zpět byl výkonem přímo nadlidským. Je nutno ho snad i trošku pochválit, neboť z neověřených zdrojů se k nám doneslo, že cestou si dokonce koupil svou vlastní duši s extrémně dlouhým…..!?! Naše krátké, mu do jeho ráfků nepasovaly.
Také je potřeba zmínit jednu z místních specialit, kterou snad většina z nás ochutnala, ve druhé hospodě v pořadí, v Kadově. Jednalo se o mírně kořeněný likér Kadovánek, který si někteří z týmu velice oblíbili, a opakovaně se sem vraceli.
V závěrečném shrnutí nezbývá než chválit. Trasy byly letos připraveny variantně, z čehož vyplynula naprostá spokojenost v celém pelotonu. Ubytování bylo sice skromné, ale odpovídající ceně. Kuchyně byla výborná i přes drobnější problémy při účtování. Počasí vyšlo, což v letošním rozmarném létě je až neuvěřitelné. Čtvrteční dopolední odpočinek kvůli dešti, byl stejně jak jsme se všichni shodli vedoucím výpravy naplánován, protože na horách se taky třetí den nelyžuje. Celý tým byl nad míru spokojen a už na místě padaly návrhy kam za rok. Jedna z variant bylo okolí Třeboně. ( Roviny a plno hospod…!?!)  Další návrh byly Alpy. (Kopce a bez hospod…!?!)  Třetí návrh zazněl Praha… ( mraky hospod a ani by se nemuselo jezdit…!?!) Takže uvidíme…..
Jediný nedostatek byla dresy. Všichni víme jak to bylo a do příštího ročníku určitě budou.

Sepsáno LP 5.8.2011  

Spokojený FOFO Bike Team

 

 

 

 


Photo&Design ©Fofobiketeam
Poslední úpravy 01.05.2015 0:00

 

weblight foto